THE TRAVEL INSPECTOR

View Original

Ving lanserer Gran Canaria-kampanje for reiselystne single

Derfor bruker de en falsk arm i disse filmene

See this content in the original post

(ODD ROAR LANGE): Liker du å reise alene? Eller har du egentlig ikke noe valg. Du må reise alene, fordi du ikke har en kjæreste eller familie å reise sammen med? Da kan dette være noe for deg.
Det er mange nordmenn som reiser alene, både single og ikke-single. Likevel er markedsføringen av reiser som regel rettet mot to eller flere reisende. Det ønsker Ving å gjøre noe med når de for første gang lager en egen Singles' day-kampanje til sosiale medier, forteller selskapet i en pressemelding.
I år faller Singles' Day på mandag 11. november 2019 eller 11.11.
Grunnen til at «feiringen» er plassert på denne datoen er bruken av tallet «1» - som altså representerer den single...

Kampanjen er en parodi på Instagram- og YouTube-fenomenet #followmeto. I originalen vises romantiske par som leier seg gjennom eksotiske opplevelser på ferie. I Vings versjon er partneren byttet ut med en fake-arm som fungerer som en selfiestick.
- Mange av våre gjester reiser alene. Med denne filmen ønsker vi å løfte reiselysten til alle som liker å reise på egenhånd, og vi ville gjøre det med glimt i øyet. Det er verken ensomt eller kjedelig å være alene på tur, mener ansvarlig for sosiale medier i Ving Norge, Thea Bergerud.
Konseptet er laget internt i Ving, og produksjonsselskapet for kampanjen er Omanovic Production.
Filmene er spilt inn på Gran Canaria.
PS: Dersom du vil reise alene: Her er noen singelturer.
Følger du Thetravelinspector på Instagram?

See this content in the original post