7 topper skal få fart på Reiselivs-Norge

7 topper skal få fart på Reiselivs-Norge

Den høyeste toppen i Norge er 2469 meter høy. Nå satser 7 reiselivsrådgivere like høyt

Jan Sverre Sivertsen er en av syn partere i 2469 Reiselivsutvikling.  Foto: Odd Roar Lange

2469 Reiselivsutvikling AS er navnet på det nye selskapet som lanseres torsdag 5. januar.
Selskapet omfatter 7 partnere/rådgivere som med kontorer i Bergen, Oslo, Tromsø, Molde, Nordfjordeid, Son og Moss har nærhet til sentrale miljøer innen reiselivsbransjen og offentlige institusjoner.
Partnere i selskapet er Børre Berglund, Anniken Enger, Synnøve Elisabeth Aabrekk, Jan Sverre Sivertsen, Morten Torp, Trond Amland og Agnete Ryeng.

Kjentfolk

2469 Reiselivsutvikling AS er et nytt rådgivingsselskap for reiselivsnæringen. Partnerne er velkjente i norsk reiseliv og selskapet som består av syv erfarne rådgivere med bred kompetanse fra ulike deler av reiselivsnæringen. Tjenestene som det nye selskapet leverer omfatter analyser, strategi- og forretningsutvikling, produkt- og konseptutvikling, markedsføring - salg og distribusjon samt prosess- og prosjektledelse.

Partnerne i 2469 har vært selvstendige konsulenter i mange år og har samarbeidet på en rekke prosjekter.

- Det er behov for et større rådgivningsmiljø innen reiselivet som kombinerer kommersiell erfaring fra ulike deler av næringen med modeller og teori, som har fleksibilitet og kapasitet til å ta både små og store, lokale og nasjonale oppdrag og som fysisk er tilstede i sentrale reiselivsregioner i Norge, sier Jan Sverre Sivertsen i 2469 Reiselivsutvikling AS.

- Vår styrke er kommersiell og operativ erfaring kombinert med bred reiselivskunnskap, en stor portefølje av metoder og modeller og nærhet til reiselivsproduktet over hele landet. I partnerskapet styrker vi vår teoretiske og kreative tilnærming til utvikling av et lønnsomt reiseliv. Som team ser vi fram til å gi vårt bidrag til å bringe norsk reiseliv til nye høyder, sier Jan Sverre Sivertsen.

Bedre utvikling

- Rådgiverne i 2469 Reiselivsutvikling AS har erfaring fra alle deler av reiselivsbransjen, destinasjonsselskaper, virkemiddelapparatet, forskningssektoren og offentlige organisasjoner. Dette gjør oss i stand til på en effektiv måte å betjene både bedrifter, nettverk, klynger av bedrifter, destinasjonsselskaper, kommuner, fylker og statlige institusjoner, fortsetter Sivertsen. For hvert prosjekt vi skal gjennomføre vil vi sette sammen det teamet som på best mulig måte gir kunden den best mulige leveransen.

Dette skal de gjøre

- Våre partnere jobber i dag på prosjekter innen delingsøkonomi, de er klynge- og nettverksledere, vi utfører analyser, gjennomfører reisemålsprosjekter, utformer bærekraftige strategier- og planer for kommuner og fylker og bistår bedrifter med produktutvikling, utvikling av attraksjoner og opplevelser, prising, markedsføring, distribusjon og salg, avslutter Jan Sverre Sivertsen. 

7 tips til damer som vil reise smart

7 tips til damer som vil reise smart

Her ble hun bitt av krokodillen - hun "bare skulle ta et selfie"...

Her ble hun bitt av krokodillen - hun "bare skulle ta et selfie"...